SMS from 881652414711@msg.iridium.com

Zaterdag 5december
N26 57.8 W18 01. Trip 137,5
Zo! Het eerste etmaal zit erop. We zijn ondertussen uit de luwte van de eilanden en zee is behoorlijk ruig. We worden flink heen en weer gegooid op de golven.
Vanochtend had ik het nog koud dus geen zin in yoghurt als ontbijt dus water gekookt voor havermoutpap. In de haven had ik al zakjes gemaakt met havermout,melkpoeder en gedroogd fruit zodat ik er alleen maar gekookt water bij hoef te doen. Ik zet mijn beker met pap op een antislipmatje tegen de kraan aan op het aanrecht zodat ik even naar buiten kan lopen om het gas uit te zetten. Terwijl ik dat doe krijgen we een behoorlijke duw van een grote golf. Inderdaad, binnen op het aanrecht is de pap gewoon uit mijn mok geslingerd in het handige bakje en ernaast.
Nou ja, dan maar een half papje. We zeilen lekker. Vannacht moesten we even de motor aan doen omdat de wind wegviel in een buitje maar verder hebben we kunnen zeilen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

SMS from 881652432349@msg.iridium.com

SMS from 881652432349@msg.iridium.com

SMS from 881652432349@msg.iridium.com